Zafír Apartman

HU | DE | CZ | EN

H-9600 Sárvár, Rákóczi u. 37-39.

+36 30 7576696

HU | DE | CZ | EN

VOP

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Zafir Apartman – Sárvár


1. A Szolgáltató adatai
 
  • Cégnév: TIM Team Kft.
  • Székhely: 9600 Sárvár, Dózsa utca 20. B/1/2.
  • Adószám: 32769795-2-18
  • Cégjegyzékszám: 18-09-116311
  • Ügyvezető: Vass Norbert Zsolt
  • Kapcsolattartó: Vass-Fitos Éva
  • Telefonszám: +36 30 757 6696
  • E-mail cím: hello@zafirapartmansarvar.hu
  • Weboldal: www.zafirapartmansarvar.hu

2. Általános szabályok

Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

3. Szerződő fél

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2. A Szerződés a Vendég szóban vagy írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. A szálláshely minden megrendelést írásban igazol vissza.
A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés) pontos megnevezését, pontos helyszínét.
A szálláshelyek elérhetősége a szálláshelyek weboldalán kerül feltüntetésre.
Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött százalékban a szolgáltatás ellenértékére, mely 100%. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.5. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4.6. A szálláshelyet az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

5. Lemondási feltételek

5.1. A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően kiemelt és ünnepi időszak vonatkozásában 30 nappal érkezés előtt egyéb esetekben legkésőbb 7 nappal, vis major esetben érkezésig írásban tájékoztatja az érintett szállodát.
5.2. Amennyiben a szállás ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására az alábbiak szerint van lehetőség: helyi idő szerint az érkezés napja előtti 7, kiemelt és ünnepi időszakban 30 nappal délután 4 óráig.
  • Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége a következők szerint áll fenn: helyi idő szerint az érkezés napján délután 17 óráig.
  • Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatás igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint nem érkezik meg az alábbiak szerint: helyi idő szerint az érkezést követő nap hajnali 2 óráig és nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű szállásdíjat kötbérként érvényesíti.

Lemondási határidők egyéni és csoportos foglalások esetén– amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik:
A megrendelt szolgáltatások ingyenes lemondása a foglalás visszaigazolása után 24 órán belül lehetséges, amennyiben a szerződés másként nem rendelkezik. A lemondási díj az alábbi összegben és feltételek szerint kerül felszámításra:

Standard időszak:

 
Érkezést megelőző napok száma Tartózkodás
Szállás reggelivel/félpanzióval
maximum 7 nappal érkezés előtt a lefoglalt szolgáltatások 50%-a
7 nappal érkezés előtt és meg nem jelenés esetén a lefoglalt szolgáltatások 100%-a
 

Kiemelt és ünnepi időszak:
 
Érkezést megelőző napok száma Tartózkodás
Szállás reggelivel/félpanzióval
maximum 30 nappal érkezés előtt lefoglalt szolgáltatások 50%-a
7 nappal érkezés előtt és meg nem jelenés esetén lefoglalt szolgáltatások 100%-a
 

A TIM Team Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég által megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatások igénybevételének megkezdését megelőző 30 nappal – a Vendég részére írásban megküldött nyilatkozattal – elálljon, a Vendég által esetlegesen pénzben megfizetett előleg egyidejű visszautalása, vagy SZÉP kártyáról történt előlegfizetés esetén a SZÉP kártyára történő visszatérítés mellett. Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor a fentiektől eltérő elállási feltételek is rögzítésre kerülhetnek.
5.3. Az online bankkártyával történő fizetés időpontját követően megilleti az ügyfeleket a 14 napos indoklás nélküli elállási jog.

6. Árak

6.1. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Az árváltozás a már megrendelt szolgáltatások, utalványok árát nem befolyásolja.
6.2. Az árak közlésekor a Szolgáltató minden esetben a magyar jogszabályi előírásokban hatályos ÁFA tartalommal jeleníti meg az árakat. A szolgáltató a hatályos adók (ÁFA, IFA) módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.3. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a szálláshely weboldalán, illetve online felületein kerülnek meghirdetésre.

7. Fizetés módja, garancia

7.1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére fizetési garanciát kérjen és arra a szállás elfoglalásának napjáig, de legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. Kizárólag egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is.
7.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására:
  • kérheti előleg megfizetését a foglalási díj egy részére vagy annak teljes összegére átutalással, online bankkártyás fizetéssel
  • kérheti a megrendelt szolgáltatás érkezéskor a szállás elfoglalása előtti készpénzben vagy a szállás által elfogadott készpénz helyettesítőkkel történő kiegyenlítését
7.3. A Szerződő fél számlája a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra. A szolgáltatások ára Euróban a vendég érkezésének napján a Szolgáltató által rögzített napi árfolyamon kerülhet átszámításra (MNB közép deviza napi árfolyam jelentés alapján)
Készpénzes fizetés lehetséges valutái: HUF vagy EUR. A Szolgáltató a készpénzes fizetésen kívül elfogad előzetes banki átutalást és az alábbi hitelkártyákat is: Visa, EC/MC, American Express, V-PAY, Mastercard, Diners Club/Discver, Union Pay, online bankkártyás fizetés (SIX PAYMENT linkpayment services).
7.4. Szolgáltató elfogad OTP Széchenyi Pihenő Kártyát is készpénzkímélő eszközként. Foglalás esetén e tárgyban a Szerződő fél számára javasolt a kiválasztott készpénzkímélő fizetési eszközzel való fizetés lehetőségének tisztázása. SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálláshely kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának (személy igazolvány, vezetői engedély, útlevél) bemutatását. A vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálláshely megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
7.5. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
7.6. A Szolgáltató a számlát elektronikusan állítja ki, a számla a Vendég által a regisztrációs lapon megadott emailcímre kerül megküldésre.
7.7. Késedelmes teljesítés esetén a Szolgáltató felszámítja a Behajtási költségátalányról szóló 2016. évi IX. törvény alapján a vállalkozások és a szerződő hatóságok késedelmesen teljesített számlái tekintetében esetenként 40,00 Eurónak megfelelő, a Magyar Nemzeti Bank - késedelem kezdőnapján érvényes - hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget (a továbbiakban: behajtási költségátalány), mely tényt az 1. fizetési felszólításban szerepeltet. A behajtási költségátalány az első fizetési felszólítás dátumával válik esedékessé, teljesítése nem mentesít a késedelem egyéb jogkövetkezményei alól (a késedelmi kamat összegén felül érvényesíthető).
Késedelmes teljesítés esetén a TIM Team Kft. a Ptk. alapján járó késedelmi kamatot jogosult felszámítani, kivéve, ha a két fél között létrejött szerződés ettől eltérően rendelkezik.
TIM Team Kft. az alábbi sorrendet alkalmazza a tartozások befolyásának könyvelése és a követelések kiegyenlítése során jogi eljárások alkalmával: 1. Tőke, 2. Jogi eljárási díjak, végrehajtót megillető költségátalány, 3. Behajtási költségátalány, 4. Késedelmi kamat, 5. Ügyvédi költségek

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

8.1. A Vendég a szállást a Szolgáltató által megjelölt időpontban foglalhatja el az érkezés napján (Check-in), illetve a közzétett időpontig köteles elhagyni az utazás napján (Check-out). Ennek időpontja: Check-in: 15:00 óra az érkezés napján és Check-out: 10:00 óra az elutazás napján, mely időpontok egyedi esetekben változhatnak előzetes tájékoztatás alapján.
8.2. Késői távozás/korai érkezés előre egyeztetett módon és díj ellenében lehetséges.
8.3. Amennyiben a vendég a szállást reggel 6:00 óra előtt el akarja foglalni, úgy az előző éjszaka szállást köteles megtéríteni.

9. Háziállatok

A Szolgáltató szálláshelyein háziállat nem engedélyezett.

10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

10.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
  • a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt;
  • a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, házirendjét nem tartja be, annak alkalmazottjaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;
  • a Vendég fertőző betegségben szenved, vagy nem tartja be járványhelyzetben a jogszabályok, vagy a Szolgáltató által bevezetett védelmi intézkedéseket;
  • a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
10.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis maior” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

11. Elhelyezési garancia

11.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
11.2. A Szolgáltató köteles a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.
11.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
11.4. A Szolgáltató járványhelyzet miatt a szálláshelyeit a kereslethez igazodóan, rugalmasan üzemelteti. A Szolgáltató üzemszünetet rendelhet el, de tekintettel a helyzet folyamatos változására, fenntartja a jogot arra, hogy a szálláshelyeket újranyissa, vagy a már megnyitott egységeket a vírushelyzet alakulása függvényében visszazárja. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy minden általa visszaigazolt foglalás esetében a 11.2. pontban foglaltak szerit jár el, amennyiben a Szerződésben szereplő szolgáltatások a jelen pont szerinti üzemszünet miatt nem biztosíthatók.
11.5. A Szolgáltató minden olyan esetben, amikor a beérkezett és általa visszaigazolt foglalást az adott egységben nem tudja nyújtani, legkésőbb az érkezés napját 5 nappal megelőzően e-mailben, és ha a vendég a telefonszámát rendelkezésre bocsátotta, akkor legkésőbb az érkezés napját 4 nappal megelőzően telefonon is megkísérli felvenni a vendéggel a kapcsolatot. A Vendég a Szolgáltató által felajánlott másik egységet nem köteles elfogadni és a foglalástól minden további jogkövetkezmény nélkül elállhat.
A szolgáltatás feltétele, hogy a hatályos kormányzati intézkedések a szálláshely szolgáltatás nyújtását lehetővé teszik.

12. A vendég betegsége, halála

12.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
12.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatás ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
12.3. Amennyiben a vendég részére a hatóság házi karantént rendel el, úgy köteles a Szolgáltató részére a foglalás esetleges meghosszabbításával kapcsolatos szolgáltatási díjat megfizetni.

13. A Szerződő fél jogai

13.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt apartman, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
13.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

14. A Szerződő fél kötelezettségei

14.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
14.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szálláshelyén.

15. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved.

16. A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az igénybevett vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállásra magával vitt.

17. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:
  • a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni,
  • a Vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni,
  • c)A szállás szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a Szolgáltatónál írásban élhet kifogással.
A szálláshely a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

18. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

18.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményen belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
18.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
  • A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  • A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
18.2. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elvesztése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt helyen, vagy a szobájában helyezett el.
18.3. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
18.4. A kártérítés mértéke minden esetben a vonatkozó jogszabályok által meghatározott érték lehet.
18.5. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.

19. Titoktartás

A Szolgáltató az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint jár el.

20. Vis maior

Olyan ok, vagy körülmény esetében (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, járvány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a Felek nem bírnak ellenőrzéssel (vis maior), bármely fél mentesül a Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A Felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

21. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a Magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

22. Szerzői jog

A weboldal, a képek és a logó elrendezését, illetve az egyéni hozzájárulások gyűjteményét szerzői jog védi. Bármely olyan tárgyaknak egyéb elektronikus vagy nyomtatott kiadványba történő átmásolása vagy felhasználása, mint a képek vagy szövegek, nem engedélyezett a TIM Team Kft. beleegyezése nélkül.
22.1. Weboldalaink látogatásakor egy ismétlődő Cookie keletkezik, és mentésre kerül az Ön számítógépének merevmeghajtóján. A Cookie lehetővé teszi az Ön felismerését, amikor internetes oldalunkat meglátogatja, megkönnyítve böngészését az oldalon, és személyessé téve online élményét.
22.2. Amikor Ön felkeresi internetes oldalunkat, Cookie-kat hozunk létre azzal a céllal hogy személy szerint nem azonosítható információt nyerjünk erről. Ez az eszköz segít nekünk javítani az Ön online élményét, és fokozni internetes oldalunk felhasználóbarát jellegét. Soha nem használjuk személyes információ gyűjtésére. A legtöbb böngésző automatikusan elfogadja a Cookie-kat, azonban Ön ezeket kitörölheti, vagy automatikusan visszautasíthatja. Mivel minden böngésző eltérő, a böngésző eszköztár “Segítség” menüpontjában beállíthatja a Cookie-kkal kapcsolatos preferenciáit. Mindazonáltal lehetséges, hogy bizonyos tulajdonságokat nem tud használni internetes oldalunkon, amennyiben úgy dönt, nem fogadja el a Cookie-kat.
22.3. A hírlevelére történő feliratkozás esetén, a név és az e-mail cím önkéntes módon történő megadásával a felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a részére a TIM Team Kft. elektronikus levelet küldjön. A TIM Team Kft. biztosítja, hogy a hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozzon a hello@zafirapartmansarvar.hu e-mail címre küldött lemondási kérelem útján.

23. Felhasználás és Adatvédelem

Jelen honlap használatakor Ön elfogadja az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem. A használati feltételek nem ismerete nem mentesít senkit a felelősség alól, nem lehet semmilyen hivatkozás alapja, ha azokat megszegte és ebből kifolyólag jelen weboldalnak és/vagy üzemeltetőjének bármilyen természetű kára, vagy hátránya keletkezik. Ebben az esetben az ügy jogi úton kerül rendezésre.

A honlapon található adatokért, illetve információkért, valamint azok felhasználásából eredő esetleges károkért és hátrányokért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Az üzemeltető írásbeli engedélye nélkül tilos a jelen weboldal oldalait, vagy annak tartalmát más webhelyekre beilleszteni.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

Hatálybalépés dátuma: 2025.04.04.
 

Hírlevél &
ajánlatok